Eerstejaarscommissie

Wij zijn de Drie Musketiers van de eerstejaarscommissie 2022-2023. Gewapend met musket en gezelligheid staan, (van links naar rechts) Kim, Madelon en Maaike, voor je klaar. Wij zullen leuke activiteiten voor eerstejaars organiseren om elkaar en Stichting Art beter te leren kennen. Ons motto hierin is: Een voor allen, allen voor een!

Hallo, Ik ben Madelon, de voorzitter van de eerstejaarscommissie. Ik zet me graag in om op een laagdrempelige manier, de eerstejaars in contact met elkaar te brengen. Dit door leuke activiteiten te doen die tot stand komen met en voor de eerstejaars. Zo dat het niet alleen een studie, maar ook een gezellige studie wordt voor alle eerstejaars. Een voor allen, allen voor een!

Hoi, ik ben Kim. Ik ben de penningmeester van de commissie. Door vrienden word ik altijd de mama van groep genoemd. Ik zal jullie dit jaar dan ook als ‘eerstejaarsmoeder’ begeleiden in leuke activiteiten voor de eerstejaars. Een voor allen, allen voor een!

Hi, ik ben Maaike, secretaris van de eerstejaarscommissie. Ik ga voor jullie leuke activiteiten organiseren, zodat we elkaar ook buiten de collegezalen kunnen leren kennen. Als jij leuke ideeën hebt voor activiteiten, stuur ons een mailtje zodat we het kunnen organiseren. Een voor allen, allen voor een!

bestuur@stichting-art.nl

Bezoekadres