Cultuurcommissie

Vijf jaar geleden is de cultuurcommissie opgericht met het doel de contribuanten de mogelijkheid te geven activiteiten over het hele culturele spectrum te kunnen organiseren. Een belangrijke taak voor deze commissie was daarnaast om de kleine reis te organiseren, aan het einde van het tweede blok. Dit was altijd een lang weekend waarbij een binnen- of buitenlandse stad werd bezocht, en studenten elkaar beter konden leren kennen en samen konden genieten van sociale en culturele activiteiten. De cultuurcommissie zal dit jaar een iets andere vorm krijgen. Voor de nieuwe cultuurcommissie zal er nog meer gefocust worden op minder populaire kunstvormen, zoals films en voorstellingen, muziek, theater, etc. De activiteiten omtrent beeldende kunst zullen uit deze commissie gehaald worden, in verband met overlap met de expositiecommissie.

Ik heet Joanne van der Meulen en ben 20 jaar. Dit jaar ben ik de voorzitter van de cultuurcommissie. Ik houd ervan om op reis te gaan en nieuwe mensen en plekken te leren kennen, maar ik vind het ook niet erg om soms lekker een boekje te lezen op de bank of te schilderen met een muziekje op. Samen met deze gezellige commissie kijk ik ernaar uit om toffe activiteiten te organiseren!

Hoi! Ik ben Lynn van Heel en ik ben dit jaar de secretaris van de Cultuurcommissie. Als je je aansluit bij één of meerdere activiteiten die wij organiseren dit jaar zal je dus waarschijnlijk mijn naam tegenkomen! Verder vind ik het leuk om te reizen en allerlei steden te ontdekken (wat we natuurlijk ook gaan doen tijdens onze kleine reis!), te lezen en ook soms zelf creatief bezig te zijn.

Mijn naam is Fleur Dujardin. Ik ben 21 jaar, woon in de omstreken van Breda en zit in mijn eerste jaar van de bachelor kunstgeschiedenis. In mijn vrije tijd organiseer ik graag dingen voor vrienden en ben ik graag creatief bezig! Ik zit in de cultuurcommissie om de gezellige brabantse sfeer mee te nemen naar de studie kunstgeschiedenis!

bestuur@stichting-art.nl

Drift 21, kamer 1.02