Boekverkoop

Onze boekverkoop gaat vanaf heden via Bol.com. De boeken voor het eerste blok van dit studiejaar kun je hieronder met korting bestellen. Boeken van andere blokken bestellen? Dan is inloggen verplicht. Nog geen account? Klik dan hier

N.B. Mocht je nu de melding krijgen dat je geen boeken kan bestellen omdat de kortingscode al een keer gebruikt is, is de tijdelijke oplossing via een andere browser te bestellen. Er wordt aan gewerkt.

Vraag eerst je kortingscode aan via dit linkje. Die code kun je dan gebruiken als je op onderstaande “bekijk en bestel” velden klikt om je boeken te bestellen.

Boeken blok 1

Jaar
1 Bekijk en bestel
2 Bekijk en bestel

Voor vragen over je bestelling of het bestellen kun je een mail sturen naar comm.extern@stichting-art.nl

Contact

Vanwege de maatregelen rondom COVID-19 is het Art-kantoor tot nader orde niet meer te bezoeken. Ook ons telefoonnummer is niet meer bereikbaar. Voor vragen rondom de maatregelen die Stichting Art neemt rondom COVID-19, mail voorzitter@stichting-art.nl. Voor algemene zaken, mail naar bestuur@stichting-art.nl. Voor vragen aan een specifiek bestuurslid of commissie, zie deze pagina.

bestuur@stichting-art.nl

Bezoekadres