Heb jij je ingeschreven voor een cursus die je bij nader inzien toch niet wil volgen? Geen nood! Kort voor aanvang van ieder blok zijn er de wijzigingsdagen. De wijzigingensdagen voor blok 2 vallen op 26 en 27 oktober. Tijdens deze dagen kun je je vanaf 9:00 ‘s ochtends inschrijven voor bachelorcursussen waar nog plaats is. Zorg dat je op tijd bent, want bij veel cursussen is er maar een beperkt aantal plaatsen. Als je je hebt ingeschreven voor een cursus die je bij nader inzien toch niet wilt volgen, schrijf je dan vóór de wijzigingsdagen uit, zodat er een plaats vrijkomt voor een medestudent. Uitschrijven doe je via OSIRIS. Dit kan tot en met de wijzigingsdagen voorafgaande aan het betreffende blok, daarna is het niet meer mogelijk en verschijnt er een ‘ND’ (niet deelgenomen) op je dossier. Kom je er niet uit? Voor vragen kan je altijd terecht bij Eveline. Zij zal 26 oktober tussen 13.30 en 17.00 op kantoor zijn om je te helpen met vragen. Ook kan je haar mailen op comm.onderwijs@stichting-art.nl.