Lieve Art-er,

Zoals je inmiddels al doorhebt, worden op de Universiteit van Utrecht verschillende maatregelen getroffen rondom het Coronavirus. We hebben als bestuur overlegd wat Stichting Art komende weken met deze maatregelen gaat doen. Naar aanleiding van het advies van het RIVM en de UU hebben we besloten dat Stichting Art in elk geval tot 20 april haar deuren sluit. Dit betekent dat het Art-kantoor tot 20 april gesloten zal zijn, helaas kunnen we tot die tijd geen koffie of thee samen drinken. Verder zijn alle activiteiten in deze periode afgelast, maar deze worden waar mogelijk wel verplaatst naar een later moment dit collegejaar. Deze maatregelen gelden voor de volgende activiteiten:

• De borrels bij Marktzicht
  • Het bezoek aan de theatervoorstelling Continenten in Theater Kikker
  • De Roze rave
  • Het symposium over mode
  • De studiereis naar Kopenhagen. Zou je meegaan met deze reis? Dan krijg je zo snel mogelijk een mailtje van de excursiecommissie. Zij zullen de verdere gang van zaken toelichten.

Stichting Art na 20 april

Het is voorlopig nog onzeker hoe de situatie rondom het Coronavirus zich zal ontwikkelen. Het is mogelijk dat het RIVM de genomen maatregelen zal aanpassen of verlengen. Houdt er dan ook rekening mee dat Stichting Art zich hieraan zal aanpassen en dat we langer dicht kunnen zijn. Vooralsnog zal Stichting Art op 20 april weer de deuren van het kantoor openen en zullen er vanaf dan weer allerlei toffe activiteiten voor je georganiseerd worden.

In de tussentijd

Om op de hoogte te blijven van de huidige ontwikkelingen rondom het Coronavirus raden we je aan om het nieuws te volgen en de website van de UU in de gaten te houden (https://www.uu.nl/organisatie/praktische-zaken/coronavirus/coronavirus-updates). Mochten er veranderingen optreden die voor Stichting Art van belang zijn, dan houden wij je op de hoogte. Heb je nog vragen naar aanleiding van deze mail? Stuur dan een mailtje naar voorzitter@stichting-art.nl en ik probeer deze zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Wij zijn als bestuur op de achtergrond bezig om van alles te regelen. Dat wanneer Stichting Art weer open gaat, we er weer een gezellige en leerzame tijd van kunnen maken. We hopen je vanaf 20 april weer te zien voor een theetje en een koekje bij ons op kantoor! Tot die tijd, take care en vergeet niet je handen te wassen…

Met hartelijke groeten,

Namens het hele bestuur,