Beste allemaal,

We gaan LOS! Tijdens de Grand Départ komt er op De Uithof een groot feest! Jullie hebben hier een tijdje geleden al een mailtje over ontvangen. We hopen dat jullie allemaal komen op 4 juli om er het beste feest ooit tijdens de Tour van te maken!

De Uithof wordt zaterdag 4 juli van 11:00-23:00 uur omgedoopt tot LOS! Festival. Dit is een gratis event voor en door ondernemers en studenten. Je kunt er de Tour beleven aan een van de mooiste bochten van het parcours! Tijdens het event staan centraal: de beleving van tour, foodstreet, cultuur en dans! Denk: festivalgevoel meets De Parade. Iedereen is van harte welkom. In de avonduren richt het event zich meer op studenten. Maar ben je student af? En hou je toch van dance? Dan ben je uiteraard van harte welkom om los te gaan!
De line-up is bijna klaar, mochten er nog bands zijn die toch heel graag een plekje in de line-up willen hebben kunnen ze dat nu nog aangeven. Wees wel snel, voordat we helemaal vol zitten!

We kijken uit naar het mooiste evenement tijdens de Tour op 4 Juli! We kunnen nog altijd hulp gebruiken!

Ga naar onze Facebook pagina en deel het evenement: https://www.facebook.com/events/509989709151095
Met vriendelijke groet,

Kwintijn Schuurman