De Kunsthal Rotterdam is op zoek naar twee enthousiaste stagiair(e)s voor de periode september t/m december. Één voor de afdeling Fondsenwerving en Sponsoring, en één voor de afdeling Marketing & Communicatie.

De afdeling Fondsenwerving en Externe Relaties richt zich op het vinden van financiële partners voor de Kunsthal Rotterdam onder particulieren, bedrijven en fondsen. Hierdoor worden tentoonstellingen, educatieve projecten en randprogrammering mogelijk gemaakt. Je werkt mee aan het ontwikkelen van grote wervingsacties voor nieuwe donateurs en assisteert bij de totstandkoming van fondsaanvragen.

Bij de afdeling Marketing & Communicatie ben je mede-verantwoordelijk voor de webredactie en de social media. Ook werk je mee aan het opstellen van persberichten en nieuwsbrieven. Daarnaast ondersteun je de opzet en uitvoering van promotionele acties, de productie van communicatiemiddelen en het begeleiden van pers.

Interesse? Kijk voor de uitgebreide functiebeschrijvingen op http://www.kunsthal.nl/87-Vacatures– .