Lieve Art’ers,

Hebben je het nu ook zo druk? Kan je niet wachten tot het allemaal lekker voorbij is?Tot je even geen verplichtingen meer hebt? Tot je weer vrienden kan zien? Tot je weer een biertje kan drinken? Tot je weer een avondje kan feesten? Weet je wat je nodig hebt? Een kroegentocht. Yeah that’s right! Boffen jullie even Stichting Art nou net zoiets organiseert!

Lieve eerstejaars, willen jullie Utrecht bij nacht beter leren kennen? Zet dan donderdag, 16 oktober in je agenda! Bij deze nodigt Stichting Art je uit om mee te doen aan een hartstikke leuke kroegentocht door het hartje van Utrecht. Lieve ouderejaars, hebben jullie zin in een biertje? Kom dan vooral ook met ons mee! Het is het plan dat we om 21:00 uur bij Café Ledig Erf te verzamelen voor het eerste goud gele rakker van de avond. Vanuit daar zullen we samen de beste cafés, bars, kroegen en drenkplaatsen afreizen totdat we eindigen bij TivoliVredenburg. (Zei iemand Pop-o-matic?)

De gezelligheid is gratis maar het bier kost je misschien een paar euro. Zet dus donderdag 16 oktober, 21:00 uur in je agenda. Zorg ervoor dat je 18 jaar of ouder bent en vergeet verdikkeme niet je studentenpas mee te nemen!

Tot dan Art’ers! Proost!

kroegentocht