Beste Arters),

Na het succes van vorig jaar organiseert Stichting Art dit jaar opnieuw een familiedag, zodat jullie ouders, broers, zussen, opa’s en oma’s kunnen zien waar jullie je zoal mee bezighouden! De familiedag zal dit jaar plaatsvinden op vrijdag 31 mei en zal bestaan uit onder andere een gastcollege, een stadswandeling, een lunch en een borrel. De kosten per persoon voor de gehele dag bedragen € 8,50. Meer informatie over deze leuk dag kun je vinden in de aanmeldingsbrief, deze is naar jullie studentsmail verstuurd. Stuur deze brief door naar je ouders en andere familieleden die het leuk zouden vinden een dagje in Utrecht te komen kijken, of stel ze op een andere manier op de hoogte. Aanmelden kan tot vrijdag 24 mei en er zijn een beperkt aantal plekken beschikbaar, dus wees er snel bij! Als je als student zelf ook graag mee wilt doen met de familiedag mag dat, laat dit dan wel even weten bij de aanmelding! Meer informatie over de aanmelding vindt je in de bijgesloten brief, met vragen kun je mailen naar familiedagcommissie@stichting-art.nl.

We hopen jullie en jullie familie terug te zien op 31 mei!

Met hartelijke groeten,
Rosalie van Gulick, voorzitter