Ieder jaar schrijft het nieuwe bestuur een beleidsplan aan het begin van hun bestuursjaar, waarin hun plannen en ambities voor het komende jaar worden uitgelegd. Het beleidsplan van 2019-2020 vind je hier. Daarnaast is hier ook de begroting van hetzelfde tijdsframe te vinden. Ben je geïnteresseerd in jaarverslagen en afrekeningen van van voorgaande jaren? Deze zijn te vinden op de pagina:
oud-besturen.

Beleidsplan 38ste bestuur der Stichting Art 2019-2020

In het studiejaar 2018-2019 heeft het 36ste bestuur het Driejarenplan 2019-2022 geschreven. Dit plan is in juni 2019 gepresenteerd tijdens een hiervoor bedoeld ACO. Het driejarenplan vind je hier:

Driejarenplan 2019-2022

Contact

Vanwege de maatregelen rondom COVID-19 is het Art-kantoor tot nader orde niet meer te bezoeken. Ook ons telefoonnummer is niet meer bereikbaar. Voor vragen rondom de maatregelen die Stichting Art neemt rondom COVID-19, mail voorzitter@stichting-art.nl. Voor algemene zaken, mail naar bestuur@stichting-art.nl. Voor vragen aan een specifiek bestuurslid of commissie, zie deze pagina.

030-2535211 (momenteel niet bereikbaar)
bestuur@stichting-art.nl

Bezoekadres