Jawel jawel, het is bekend: ART GOES PRAAG! In de collegevrije week van april (17-24 april) gaan we met z’n allen deze wonderschone stad bezoeken. Praag wordt als een van de mooiste steden van Europa beschouwd en het historische centrum staat zelfs op de werelderfgoedlijst van Unesco. De bouwstijlen zijn erg divers evenals de vele musea die in Praag gevestigd zijn. Oftewel, er valt genoeg te zien, te beleven en te genieten!
De reis zal €420,- kosten voor Art leden en €440,- voor niet Art leden. Deze prijs is inclusief verblijf, vervoer en alle activiteiten. Eten en drinken zullen dus voor eigen rekening zijn. Mochten er nog verdere vragen zijn beantwoorden wij die graag!

Kon jij helaas niet bij de borrel zijn en heb je je dus niet kunnen inschrijven? Wil alsnog mee omdat Praag je super leuk lijkt en baal je nu enorm? Niet getreurd: je kunt je vanaf nu ook per mail inschrijven. Wat moet je doen? Stuur een mail met je naam, geboortedatum, of je wel of niet lid bent van Art en of je een ICOM-kaart hebt naar excursiecommissie@stichting-art.nl en wie weet ben jij de gelukkige die mee mag op deze fantastische reis!

Als je je opgeeft voor de reis, zul je ook een contract moeten ondertekenen. Deze kun je meteen ondertekenen op de borrel. Ben je er niet bij, dan kun je er eentje uitprinten, ondertekenen en daarna
– langsbrengen op het kantoor
– inscannen en mailen naar de excursiecommissie
– per post versturen naar Stichting Art