.

Carrièredag 2018

22 juni @ 13:00 - 18:00

Gratis

Hij is er weer, de jaarlijkse carrièredag van Stichting Art! De carrièrecommissie heeft ook dit jaar weer hard gewerkt om een geweldig en indrukwekkend middagprogramma voor jullie neer te zetten. Vijf topnamen uit de kunstwereld komen op vrijdag 22 juni speciaal voor ons naar Utrecht. Onze diverse sprekers zullen alles vertellen over hun loopbaan, carrière en dagelijkse bezigheden. Natuurlijk zal er genoeg tijd zijn om ze het hemd van het lijf te vragen. Kom gezellig langs om je favoriete kunsthistorici in levende lijve te zien, om inspiratie over werken in de kunstwereld op te doen of om een stage te ontfutselen tijdens de netwerkborrel aan het einde van de middag. Volg het evenement op facebook voor alle informatie over de sprekers! Dit wil je zeker niet missen. En geen excuses om niet te komen: toegang is helemaal gratis en iedereen is welkom! Meld je dus snel even aan door een mailtje te sturen naar carrieredag@stichting-art.nl. Deze dag is gesponsord door: Vidius.

Wanneer: vrijdag 22 juni
Waar: Domplein 4, ruimte 1.15 (Utrecht Centrum voor de Kunsten)
Borrellocatie: Café Walden

Programma: