.

« Alle Evenementen

Art logoworkshop

11 december @ 19:15 - 21:00

Nadat het huidige logo de burgers van Artland vele jaren trouw heeft gezworen mag hij nu genieten van zijn welverdiende rust. We zijn intussen hard op zoek naar een opvolger en daarom hebben wij een logowedstrijd uitgeschreven waar iedere Artlander aan mee kan doen. Ontwerp jij de rechtmatige opvolger van het Artlogo? Dan wacht jou eeuwige roem.

Stichting Art wil graag iedere logowedstrijd-participant een steuntje in de rug geven en daarom organiseren wij op 11 december van 19:15 tot 21:00 uur een professionele logoworkshop. Niemand minder dan illustrator en grafisch ontwerper Esther van Gameren zal tips en ideeën geven voor het ontwerp van een goed logo en helpt jou je innerlijke grafisch designer naar boven te halen. Bekijk vooral even haar website http://eevg.nl en laat dat je overhalen je bij de workshop aan te sluiten.

Komt allen! Na de workshop is tevens iedereen welkom bij de Sinterkerst en Nieuw Borrel.

Gegevens

Datum: