KANTOORUURTJES BLOK 1: Maandag 10.00-13.00 Elzemiek 13.00-17.00 Anouk, Dinsdag 10.00-13.00 Amke 13.00-17.00 Meriam, Woensdag 10.00-13.00 Anouk 13.00-17.00 Eveline, Donderdag 10.00-13.00 Amke 13.00-17.00 Meriam, Vrijdag 11.00-15.00 Willem. x

Article

Wil jij op de hoogte blijven van actuele thema’s in jouw toekomstig vakgebied en ben je benieuwd naar het onderzoek je medestudenten, docenten en andere gerenommeerde vakgenoten? Dan is een abonnement op Tijdschrift Article zeker interessant voor jou! Article verschijnt tweemaal per collegejaar en gaat in op actuele thema’s vanuit verschillende culturele disciplines (denk bijvoorbeeld aan beeldende kunst, architectuur en vormgeving). Het tijdschrift is gelieerd aan Stichting Art en wordt al bijna tien jaar uitgegeven door studenten en alumni Kunstgeschiedenis van de Universiteit Utrecht voor een breed publiek van kunstliefhebbers. Article is wellicht niet alleen interessant als lezer, maar kan ook de uitgelezen kans bieden voor publicatie. Wil jij bijvoorbeeld graag de ontdekkingen van jouw scriptie delen of ben jij nieuwsgierig naar een bepaald thema? De redactie staat altijd open voor interessante voorstellen en waardeert inbreng op elk gebied. Mail deze vooral naar: article@stichting-art.nl.

Een abonnement nemen kan voor € 14,95 per jaar. Steun Article extra en word Vriend voor € 29,95. Blijf op de hoogte van onderzoek van je mede-studenten en docenten: lees Article!

Voor meer informatie: check www.tijdschriftarticle.nl en onze pagina op Facebook.