KANTOORUURTJES BLOK 1: Maandag 10.00-13.00 Elzemiek 13.00-17.00 Anouk, Dinsdag 10.00-13.00 Amke 13.00-17.00 Meriam, Woensdag 10.00-13.00 Anouk 13.00-17.00 Eveline, Donderdag 10.00-13.00 Amke 13.00-17.00 Meriam, Vrijdag 11.00-15.00 Willem. x

Art

Stichting Art is al sinds 1983 de studiestichting van de Utrechtse universitaire opleiding Kunstgeschiedenis. Voor alle kunstgeschiedenisstudenten maar vooral voor onze contribuanten organiseren we het hele jaar door leuke, gezellige activiteiten met een kunsthistorische invalshoek. Hierbij kun je denken aan verschillende (buitenlandse) excursies, lezingen, workshops, galerietochten, stadswandelingen en borrels.

We houden je van dit alles op de hoogte via je de tweewekelijkse infomail, Facebook, Instagram, Twitter en deze website.

Voor maar € 15,- per jaar ben je contribuant en krijg je korting op alle activiteiten en excursies en je studieboeken. Alle reden dus om contribuant te worden en te blijven!

Wil je contribuant worden? Het inschrijfformulier kun je downloaden door op onderstaande link te klikken.
Inschrijfformulier Stichting Art 2016/2017