KANTOORUURTJES BLOK 4: Maandag 10.00-13.00 Janne 13.00-17.00 Maud, Dinsdag 10.00-13.00 Marloes 13.00-17.00 Niels, Woensdag 10.00-13.00 Luz 13.00-17.00 Marloes, Donderdag 10.00-13.00 Anouk 13.00-17.00 Maud, Vrijdag 11.00-15.00 Niels. x

Commissaris Onderwijs

De commissaris onderwijs uit het bestuur van Stichting Art is dit jaar Maud Buiten. De commissaris onderwijs is het eerste aanspreekpunt voor studenten met vragen, opmerkingen en klachten over de opleiding.

Om de studie zo goed mogelijk te kunnen inrichten, hebben we constant feedback nodig van studenten. Wat kan beter, is onduidelijk of zelfs overbodig? Laat weten wat jij ervan vindt door een email te sturen naar comm.onderwijs@stichting-art.nl of door langs te komen op een van Maud’s kantooruurtjes.

Ook als je klachten hebt over een cursus of docent, kun je bij Maud terecht. Denk niet dat zaken nooit zullen veranderen vanwege ‘vaste aanstellingen’: alles kan veranderen, zolang er maar over wordt gesproken.

Boekverkoop

Naast onderwijszaken houdt Maud zich ook bezig met de boekverkoop van Stichting Art. Elk jaar kunnen contribuanten hun studieboeken met korting via Stichting Art kopen. Elk blok vindt er een boekverkoop plaats. Naast de nodige boeken per cursus verkopen wij ook naslagwerken die je gedurende je hele studie kunt gebruiken.

Voor informatie over de boekverkoop kun je een email sturen naar comm.onderwijs@stichting-art.nl. Of ga direct naar de pagina over de boekverkoop!