KANTOORUURTJES BLOK 1: Maandag 10.00-13.00 Elzemiek 13.00-17.00 Anouk, Dinsdag 10.00-13.00 Amke 13.00-17.00 Meriam, Woensdag 10.00-13.00 Anouk 13.00-17.00 Eveline, Donderdag 10.00-13.00 Amke 13.00-17.00 Meriam, Vrijdag 11.00-15.00 Willem. x

Commissaris Onderwijs

De commissaris onderwijs uit het bestuur van Stichting Art is dit jaar Anouk van Amsterdam. De commissaris onderwijs is het eerste aanspreekpunt voor studenten met vragen, opmerkingen en klachten over de opleiding.

Om de studie zo goed mogelijk te kunnen inrichten, hebben we constant feedback nodig van studenten. Wat kan beter, is onduidelijk of zelfs overbodig? Laat weten wat jij ervan vindt door een email te sturen naar comm.onderwijs@stichting-art.nl of door langs te komen op een van Anouks’s kantooruurtjes.

Ook als je klachten hebt over een cursus of docent, kun je bij Anouk terecht. Denk niet dat zaken nooit zullen veranderen vanwege ‘vaste aanstellingen’: alles kan veranderen, zolang er maar over wordt gesproken.