KANTOORUURTJES BLOK 1: Maandag 10.00-13.00 Elzemiek 13.00-17.00 Anouk, Dinsdag 10.00-13.00 Amke 13.00-17.00 Meriam, Woensdag 10.00-13.00 Anouk 13.00-17.00 Eveline, Donderdag 10.00-13.00 Amke 13.00-17.00 Meriam, Vrijdag 11.00-15.00 Willem. x

Alumnicommissie

In 2008 is de Alumnicommissie in het leven geroepen. De Alumnicommissie zorgt ervoor dat jij als kunstgeschiedenisstudent en Art-er ook na het afronden van je Bachelor nog kan genieten van Stichting Art!

Als Alumni-lid van Stichting Art kan je het volgende verwachten:

• Regelmatig een Art Alumni Infomail, met daarin uitnodigingen voor onder andere lezingen en symposia en een update over de gang van zaken binnen de Stichting.
  • Contact tussen leden, oud-leden en afgestudeerde kunsthistorici.

Voor €10,00 per jaar kan jij je inschrijven voor het Alumni-lidmaatschap! Je kunt je inschrijven door dit formulier in te vullen en te mailen naar: secretaris@stichting-art.nl, of langs te brengen op het Art Kantoor (Drift 21, kamer 1.02).

De Alumnicommissie zal dit jaar bestaan uit het 34e Bestuur der Stichting Art: Janne de Kock, Anouk Haamans, Niels Weijenberg, Marloes Verheijen, Luz Weekenstroo en Maud Buiten. Samen zullen zij dit jaar hard aan de slag gaan met het Alumnibeleid. Neem voor vragen of voorstellen contact op met: alumnicommissie@stichting-art.nl