Stichting Art is al sinds 1983 de studiestichting van de Utrechtse universitaire opleiding Kunstgeschiedenis. Voor alle kunstgeschiedenisstudenten maar vooral voor onze contribuanten organiseren we het hele jaar door leuke, gezellige activiteiten met een kunsthistorische invalshoek. Hierbij kun je denken aan verschillende (buitenlandse) excursies, lezingen, workshops, galerietochten, stadswandelingen en borrels.

We houden je van dit alles op de hoogte via je de tweewekelijkse infomail, Facebook, Instagram, Twitter en deze website.

Voor maar € 15,- per jaar ben je contribuant en krijg je korting op alle activiteiten en excursies en je studieboeken. Alle reden dus om contribuant te worden en te blijven!

Wil je contribuant worden of je contribuantschap omzetten naar Alumnischap? Het inschrijfformulier voor beide opties kun je downloaden door op onderstaande linken te klikken.
inschrijfformulier Stichting Art : 2018-2019 en Inschrijfformulier alumni : 2018-2019