.

• Dit event is voorbij.

Uitreiking Article-Departementsscriptieprijs

1 maart @ 20:00 - 22:00

Op donderdag 1 maart wordt voor de eerste keer de Article-Departementsscriptieprijs uitgereikt voor de beste scriptie van de bachelor Kunstgeschiedenis! We nodigen graag iedereen uit om dit feestelijke moment bij te wonen om 20.00 uur in de Sweelinckzaal op Drift 21. De zeven genomineerden zullen ieder kort hun onderzoek pitchen, waarna de winnaar bekend wordt gemaakt. Er is gelegenheid om de winnaar te feliciteren en daarna verder te proosten en borrelen in Café Marktzicht.

De scriptieprijs is in het leven geroepen door Article in samenwerking met het Departement Geschiedenis en Kunstgeschiedenis van de Universiteit Utrecht en wordt vanaf heden jaarlijks uitgereikt aan de schrijver van de beste bachelorscriptie van het voorgaande collegejaar. Welke scriptie de prijs verdient wordt bepaald door een vakkundige jury, dit jaar gevormd door Marie-Thérèse van Thoor (universitair hoofddocent TU Delft), Domeniek Ruyters (hoofdredacteur Metropolis M) en Victor Schmidt (universitair hoofddocent Universiteit Utrecht).

Gegevens

Datum: