Kantooruurtjes: Maandag 10.00-13.00 Amke, 13.00-17.00 Eveline. Dinsdag: 10.00-13.00 Eveline, 13.00-17.00 Willem. Woensdag: 10.00-13.00 Elzemiek, 13.00-17.00 Anouk. Donderdag: 10.00-13.00 Willem, 13.00-17.00 Meriam. Vrijdag: 11.00-15.00 Elzemiek. x
.
Laden Evenementen

« Alle Evenementen

• Dit event is voorbij.

LustrumGala: Venetië, Utrecht van het zuiden.

29 november @ 22:00 - 30 november @ 02:30

€30

Utrecht me stadsie. Aan onze Domtoren kan geen metropool tippen. In Utrecht haal je de lekkerste broodjes Mario en bevaar je de mooiste grachten. In het Zuiden ligt ook wel een aardig plekje onder de zon: Venetië. Voor het perfecte Lustrumgala neme men dan ook: een flinke dosis Utrecht en een toefje Venetië. Alias en Art sloegen de handen ineen en presenteren u: Lustrumgala: Venetië, Utrecht van het Zuiden! Trek je mooiste maatpak aan en schuif die stiletto’s aan je voeten. Maak je klaar voor een avondje proosten in stijl. Een make-upje mag, maar is niet nodig, want maskers zijn een absolute pre. Aan alle casanova’s en Utrechtse schonen: wees welkom!

Gegevens

Begin: