KANTOORUURTJES BLOK 4: Maandag 10.00-13.00 Janne 13.00-17.00 Maud, Dinsdag 10.00-13.00 Marloes 13.00-17.00 Niels, Woensdag 10.00-13.00 Luz 13.00-17.00 Marloes, Donderdag 10.00-13.00 Anouk 13.00-17.00 Maud, Vrijdag 11.00-15.00 Niels. x
.
Laden Evenementen

« Alle Evenementen

• Dit event is voorbij.

Carrièrecommissie: LinkedIn-training

6 juni @ 17:00 - 19:00

In samenwerking met de Career Services UU organiseert de Carrièrecommissie van Stichting Art een training speciaal voor het gebruiken van LinkedIn! Op zoek naar een stage of een eerste baan? Online profilering is dan onmisbaar. Jouw potentiële nieuwe werkgever zal je zeker googelen en dan wil je professioneel overkomen. In deze training leer je hoe je dat doet. Je leert hoe een goed profiel op LinkedIn eruitziet, hoe je LinkedIn gebruikt om jouw arbeidsmarkt in kaart te brengen en hoe je LinkedIn kunt gebruiken om te netwerken en werk te veroveren. Ook staan we kort stil bij het gebruik van Facebook en Twitter als je gaat solliciteren. Om deel te kunnen nemen aan deze training moet je een LinkedIn profiel aangemaakt hebben. Neem je laptop mee naar de training zodat je ook direct aan de slag kunt. Opgeven kan door een mailtje te sturen naar carrieredag@stichting-art.nl!
Dinsdag 6 juni
17:00-19:00
De locatie wordt later bekend gemaakt