Kantooruurtjes: Maandag 10.00-13.00 Amke, 13.00-17.00 Eveline. Dinsdag: 10.00-13.00 Eveline, 13.00-17.00 Willem. Woensdag: 10.00-13.00 Elzemiek, 13.00-17.00 Anouk. Donderdag: 10.00-13.00 Willem, 13.00-17.00 Meriam. Vrijdag: 11.00-15.00 Elzemiek. x
.
Laden Evenementen

« Alle Evenementen

• Dit event is voorbij.

Bekendmakingsborrel grote reis

28 november @ 21:00 - 23:30

De dagen worden korter. De nachten langer en donkerder. De temperaturen zakken langzaamaan tot onder het nulpunt en de bomen zijn troosteloos kaal. We voelen het allemaal: winter is coming. Allemaal gaan we door hetzelfde, onvoorkomelijke winterdipje waarbij we verkouden worden, moe zijn, het koud hebben en waardoor we ons bovenal een beetje… bestemmingsloos voelen.

Maar treur niet, lieve Art-er, want aan dit laatste, aan die knagende bestemmingsloosheid, kan iets gedaan worden! Op de borrel van 28 november maakt de Excursiecommissie namelijk de bestemming bekend van de enige echte grote Art-reis, die plaats zal vinden in de onderwijsvrijeweek in april 2018. Komt dat zien!

Na bekendmaking is het direct mogelijk je in te schrijven voor de reis. Er is maar een beperkt aantal plekken beschikbaar dus wees er snel bij en verhelp die onbestemde winterdip!

Gegevens

Datum: