.

Art+UHSK Cultuurnacht

12 juni @ 19:30 - 23:00

Beste UHSK’ers en Art-‘ers,

Na twee succesvolle edities is het dit jaar alweer tijd voor de derde editie van de Cultuurnacht! Op dinsdag 12 juni zullen meerdere kamers op het Tuindorp-Westcomplex in het teken staan van jullie culturele uitingen. Dit natuurlijk onder het genot van de nodige (gratis) pilsies en happies: wat wil een mens nog meer?

Cultuur verbroedert, hebben we laatst gehoord. Daarom is de organisatie van de Cultuurnacht dit jaar een intradepartementale samenwerking tussen de UHSK en Art! Deze avond zul je dus het beste kunnen zien wat het culturele hart van het leukste departement van Utrecht te bieden heeft!

Lijkt dit jou wat? Schrijf je dan in ALS DUO door een mail te sturen naar cultuurnacht2018@gmail.com.

Wil jij graag optreden tijdens deze avond, of vind jij het leuk om jouw kamer voor een avond om te bouwen tot podium? Stuur dan een mailtje naar cultuurnacht2018@gmail.com!

Gegevens

Datum: