Kantooruurtjes: Maandag 10.00-13.00 Amke, 13.00-17.00 Eveline. Dinsdag: 10.00-13.00 Eveline, 13.00-17.00 Willem. Woensdag: 10.00-13.00 Elzemiek, 13.00-17.00 Anouk. Donderdag: 10.00-13.00 Willem, 13.00-17.00 Meriam. Vrijdag: 11.00-15.00 Elzemiek. x
.
Laden Evenementen

« Alle Evenementen

• Dit event is voorbij.

Art’s p(r)epernotenborrel

17 oktober @ 21:00 - 18 oktober @ 00:00

Iedereen kent ‘t fenomeen wel: je loopt door de supermarkt op een onschuldige nazomerse dag en je wordt spontaan geconfronteerd met een schap dat tot de nok toe gevuld is met pepernoten en andere Sinterklaasversnaperingen. Gelijk maakt iedereen het goede voornemen om deze tot minstens november niet te kopen of te eten. Maar voornemens zijn er om gebroken te worden, en dat gaan wij dan ook lekker doen. We gaan net als de avant-garde tegen de gevestigde orde aan schoppen en asociaal vroeg pepernoten eten, de Sint volgt later wel. We zullen Café Marktzicht omtoveren tot een waar pepernotenpaleis. Neem vooral je hongerige regelbrekende zelf mee, kom gezellig met ons prepernoten en vang wellicht nog een glimp op van de Sint.

Gegevens

Begin: