.

Art’s LinkedIn training

8 mei @ 18:30 - 20:30

Evenement Navigatie

Wil jij van je studie je beroep maken? Of ga je binnenkort stagelopen of solliciteren op een (bij)baan in de kunstwereld? Dan ontkom je niet aan een sterk LinkedIn profiel! Omdat de banen als kunsthistoricus nou eenmaal niet komen aanwaaien geeft de Career Services speciaal voor kunstgeschiedenis studenten een LinkedIn training! Leer hoe jouw profiel proffesioneel overkomt en hoe je LinkedIn kan inzetten om je netwerk én baankansen te vergroten. Alles wat je nodig hebt is een goed humeur, een LinkedInaccount en je laptop! Alsof dit allemaal nog niet leuk genoeg is, vind er aansluitend aan de training een borrel plaats!
De training is bedoelt voor alle (pre)master én bachelor kunstgeschiedenis studenten, dus ook eerstejaars! Je LinkedIn profiel kan je makkelijk omzetten naar een CV, dus sla je twee vliegen in één klap! Zo ben je optimaal voorbereid op je stage, bijbaan of vrijwilligerswerk.
De training vind plaats op dinsdag 8 mei van 18.30-20.30 in de Sweelinckzaal (Drift 21, 0.05). Meld je snel aan door te mailen naar carrieredag@stichting-art.nl!

Gegevens

Datum: