Kantooruurtjes: Maandag 10.00-13.00 Anouk, 13.00-17.00 Willem. Dinsdag: 10.00-13.00 Eveline, 13.00-17.00 Elzemiek. Woensdag: 10.00-13.00 Willem, 13.00-17.00 Meriam. Donderdag: 10.00-13.00 Elzemiek, 13.00-17.00 Eveline. Vrijdag: 11.00-15.00 Amke. x
.
Laden Evenementen

« Alle Evenementen

• Dit event is voorbij.

Art’s kleine reis: Lille

2 februari @ 10:00 - 4 februari @ 20:00

€75

Vive la France! We gaan naar Lille! Wie gaat er mee op onze kleine, maar o zo fijne reis? Het programma van dit reisje naar Rijsel zal uiteraard beantwoorden aan de behoeften van iedere Art’er: een hoge dosis kunst en cultuur, esthetische (stads)gezichten leuk voor op de instafeed en eindeloos veel mogelijkheden om de avondlijke uurtjes mee te vullen. Deze gezellige wintertrip zal plaatsvinden van vrijdag 2 februari tot en met zondag 4 februari. De kosten van dit Franse avontuur bedragen €75 per persoon, inclusief de heen- en terugreis, verblijf, ontbijt en de geplande activiteiten. Geef je op vóór 2 december via cultuurcommissie@stichting-art.nl. On y va! Deze reis wordt mede mogelijk gemaakt door het STUF.

Gegevens

Begin: