Kantooruurtjes: Maandag 10.00-13.00 Anouk, 13.00-17.00 Willem. Dinsdag: 10.00-13.00 Eveline, 13.00-17.00 Elzemiek. Woensdag: 10.00-13.00 Willem, 13.00-17.00 Meriam. Donderdag: 10.00-13.00 Elzemiek, 13.00-17.00 Eveline. Vrijdag: 11.00-15.00 Amke. x
.
Laden Evenementen

« Alle Evenementen

Art’s Familiedag

4 mei @ 10:00 - 17:00

€2

Zijn jouw ouders ook zo nieuwsgierig naar wat jij nou eigenlijk uitvoert op die universiteit? Heb je een leuk broertje die ook geïnteresseerd is in kunstgeschiedenis? Of heeft je oma altijd al een kijkje willen nemen in het Art kantoor? 4 mei is de dag! De eerstejaarscommissie organiseert dan de familiedag. Hierbij geven we jullie familieleden de kans om te ervaren hoe het is om kunstgeschiedenisstudent te zijn in Utrecht. De dag zal onder andere bestaan uit een minicollege, een kleine kunstexcursie door de stad, een rondje over de drift en een door ons verzorgde lunch. Per persoon mag je twee familieleden meenemen en we vragen we een kleine bijdrage van €2 pp. Geef je op door een mailtje te sturen naar eerstejaarscommissie@stichting-art.nl!

Gegevens

Datum: