KANTOORUURTJES BLOK 4: Maandag 10.00-13.00 Janne 13.00-17.00 Maud, Dinsdag 10.00-13.00 Marloes 13.00-17.00 Niels, Woensdag 10.00-13.00 Luz 13.00-17.00 Marloes, Donderdag 10.00-13.00 Anouk 13.00-17.00 Maud, Vrijdag 11.00-15.00 Niels. x
.
Laden Evenementen

« Alle Evenementen

• Dit event is voorbij.

Art’s Familiedag

2 juni @ 10:30 - 16:00

Heb je altijd al je familie een dagje willen laten meedraaien op je studie? Op 2 juni kan dat! Na de op deze datum geplande familiedag zullen ze begrijpen waar je het over hebt als je vertelt over die ene nare collegezaal, die leuke docent, of dat gezellige Art kantoor. Ze zullen een college bijwonen en ook jouw studentenstad een beetje beter leren kennen! De kosten per persoon zullen later nog bekend gemaakt worden. Schrijf je in door een mailtje te sturen naar: familiedagcommissie@stichting-art.nl met daarin jouw naam en de namen van de maximaal twee familieleden die je meeneemt en wij zullen de rest regelen. We hopen jullie te zien op de tweede van juni (en begin allemaal alvast met duimen voor een stralend zonnetje).

Liefs,
De familiedagcommissie